(om hur bloggen fungerar)

Hej kära läsare. Jag inser att det finns viss otydlighet kring min bloggs upplägg. När det begav sig gjorde jag en blogg med de 500 bästa filmerna jag dittills hade sett i mitt liv. Jag presenterade dem från nr 500 till den bästa. Under tiden gjorde jag ibland parentesinlägg om nya filmer, eftersom jag ju inte kunde lägga in nya filmer på listan (för då ändras ju ordningen och de lägsta slås ut från topp-500).
 
När jag sedan var klar med listan, men fortfarande kände för att skriva om film (och också hade många läsare) valde jag att fortsätta skriva parenteser. Jag ser ju film hela tiden och vill gärna fortsätta skriva om dem.
 
Men för er som är ute efter de 500 tipsen, så finns de ju fortfarande lättåtkomliga på bloggen. Klicka till höger på kategorin "topplistan" så finns de där. Tyvärr blir det ju nu med nr 1 först och 500 sist.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femhundra filmtips

de 500 bästa filmerna genom tiderna och lite till (tips: om du vill gå igenom listan klicka på kategorin "topplistan" och ta dig från början till slut eller "den uppdaterade topplistan" för en aktuell lista)

RSS 2.0