(ett hedersomnämnande)

Jag bloggar ju om film här och inte om alla bra TV-serier som finns runt om. Men ibland är det ganska svårt att skilja serier från film då avsnitten kan vara 1,5 timme och hyfsat fristående. Jag har börjat kolla in en av alla hyllade serier nu och jag måste säga att det är en fullträff. I Sherlock har man två underbara karaktärer, härligt torr brittisk humor och fullt av spänning. Framförallt gillar jag att de på något sätt lyckas fånga både 2010-talet och 1800-talet i känslan. Se den:
 
André
2014-01-29 @ 10:35:14

Där kom den!!! :)

Robodan
2014-02-03 @ 10:53:19

Japp. Jag lyssnar på mina läsare. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femhundra filmtips

de 500 bästa filmerna genom tiderna och lite till (tips: om du vill gå igenom listan klicka på kategorin "topplistan" och ta dig från början till slut eller "den uppdaterade topplistan" för en aktuell lista)

RSS 2.0